خانه / معاونت پشتیبانی

معاونت پشتیبانی

معاونت پشتیبانی

برنامه ریزی های اداری- مالی و تامین نیازهای اساسی زیربنای معاونتهای مختلف – مراکز آموزش علمی کاربردی، دانشگاه علم و فرهنگ و کلیه امور پرسنلی و … در حیطه فعالیت معاونت پشتیبانی جهاد دانشگاهی واحد استان گیلان قرار دارد.

کارگزینی

  • امور اداری استخدامی (گزینش ، تشکیل پرونده، تکمیل مدارک، امور خویشاوندی، اطلاعات ایثارگری، صدور احکام حقوقی و امریه و…)
  • پاسخگویی به استعلام های سوابق کارکنان (گواهی کسر اقساط، تاییدیه تحصیلی و …)
  • امور کارکرد ماهانه کارکنان
  • امور ماموریت ها ، مرخصی ها و…
  • امور بیمه گری
  • اتوماسیون اداری و امور رایانه

دبیرخانه

  • ثبت مشخصات نامه های رسیده و ارسال شده در دفتر
  • تفکیک و توزیع روزانه ی نامه ها برای ارجاع به واحدهای ذیربط
  • بایگانی نامه ها ، اوراق، اسناد و مدارک محرمانه، دستور العملهای ابلاغ شده و …
  • تایپ نامه ها، صورت جلسات و موارد محوله از حوزه های مختلف

خدمات عمومی

  • امور مربوط به خدمات رفاهی مانند: تهیه ی تدارکات ماموریتهای اداری، اسکان مهمانان جهاد، تهیه و تأمین ملزومات مورد نیاز در جریان برگزاری مناسبتها و اردوها و جلسات عمومی و …
  • امور مربوط به نظافت ، تأسیسات و نگهداری ساختمان ها
  • امور مربوط به وسایل نقلیه شامل خرید، نگهداری ، تعمیرات ، بازسازی و …
  • امور مربوط به نیروهای خدماتی و انتظامات حوزه های مختلف
حسابداری و ذیحسابی بخش صدور سند، صدور چک و بایگانی (مکانیزه و دستی)

  • صدور سند واریزیهای آموزش
  • حسابداری حقوق و دستمزد، حق الزحمه و حق التدریس ، طرحها و قراردادها
  • حسابداری صندوق قرض الحسنه
  • صدور اسناد کلینیک
  • صدور چک و انجام امور بانکی
  • بایگانی دستی و مکانیزه
  • حسابداری تنخواه گردانها
  • پرداخت علی الحساب
  • حسابداری بودجه ی جاری

حسابداری و ذیحسابی بخش رسیدگی اسناد

  • رسیدگی اسناد حسابداری پرداخت
  • رسیدگی اسناد حسابداری غیرپرداخت

حسابداری و ذیحسابی بخش کنترل و رسیدگی حسابها شامل طرحها، مغایریت بانکی، قراردادها ، مطالبات و دیون

  • تهیه ی صورت مغایرت بانکی و انجام عملیات مرتبط با آن
  • کنترل حسابهای طرحها و قراردادها
  • رسیدگی و کنترل حسابهای بودجه ی جاری
  • رسیدگی و کنترل حسابهای بودجه ی استانی

حسابداری و ذیحسابی بخش انجام عملیات حسابداری، حسابرسی و تهیه ی گزارشهای مربوطه

  • حسابداری داخلی و بهبود سیستمها و روشهای مالی
  • حسابداری اموال
  • تهیه ی گزارشهای مالی درون سازمانی و برون سازمانی
  • تهیه ی صورتهای مالی اساسی(ترازنامه ، سود و زیان ، گردش وجوه نقد ، سود و زیان انباشته ، سود و زیان جامع ، بودجه ی نقدی، تجزیه و تحلیل صورتهای مالی)

حسابداری و ذیحسابی بخش تهیه صورت های مالی

  • ترازنامه ی حسابهای مستقل
  • صورتحساب درآمد و هزینه
  • صورت عملکرد سالیانه ی بودجه
  • تزارنامه ی حساب درآمدهای اختصاصی
  • صورت عملکرد سود و (زیان)
  • سایر صورتهای مالی لازم

حسابداری و ذیحسابی بخش کارپردازی

  • استعلام بها کالاهای کلان و گزارش آن
  • دریافت درخواستهای خرید و اقلام مورد نیاز حوزه ها
  • نظارت بر امور تنخواه داران حوزه ها

خدمات مالی

  • ثبت کلیه اموال جدید خریداری شده با برچسب اختصاصی جهاددانشگاهی
  • ورود اطلاعات اموال به کامپیوتر
  • کنترل ورود و خروج اموال در صورت جابجایی، نیاز به تعمیر و …
  • نظارت بر حسن نگهداری اموال موجود و بازدید دوره ای لیست اموال حوزه ها
  • انتقال اموال اسقاطی به انبار مربوطه
  • تحویل اموال حوزه ها به امین اموالهای معرفی شده
  • تنظیم صورت موجودی اموال و اموال زائد و اسقاطی در آخر سال مالی
پرداخت بدهی ها

  • بن همکاران
  • معوقه همکاران
  • حق التدریس ها
  • فروشگاه ها
  • اقساط بانکی

خدمات رفاهی

  • صندوق قرض الحسنه
  • صندوق رفاه کارکنان

رفع مشکلات حوزه مالی

  • دریافت نرم افزار جدید
  • تعویض سیستم های قدیمی
  • تاییدیه دیوان محاسبات
  • ارسال ترازنامه معوقه سال نود و دو